Жерновникова Оксана Анатоліївна

 

Бібліометричні профілі: Google Scholar ORCID Research Gate

Доктор педагогічних наук, професор
професор кафедри педагогіки
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Контакти:
E-mail: oazhernovnykova@karazin.ua
Поштова адреса: 61022, Україна, м. Харків, майдан Свободи, 6, кім. 444
Телефон: +38 (057) 707-51-78

Досвід роботи:
З 2008 по 2013 рр. – доцент кафедри математики Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди
2016 по 2017 рр. – професор кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди
З 2017 по 2019 рр.  – професор кафедри математики Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди
З 2019 р. по теперішній час  – завідувач кафедри математики Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди
З вересня 2023 р. – професор кафедри педагогіки Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

Освіта та навчання:

Спеціаліст за спеціальністю «Фізика та інформатика» (2005 р.)
Спеціаліст за спеціальністю «Математика» (2010 р.)
Кандидат педагогічних наук (2009 р.), тема дисертації «Дидактичні умови стимулювання самостійної навчальної діяльності студентів медичних коледжів»
Учене звання доцента (2014 р.)
Доктор педагогічних наук (2016 р.), тема дисертації «Дидактична система підготовки майбутніх учителів математики до проєктування навчальної діяльності старшокласників»
Учене звання професора (2020 р.)

Наукові інтереси:

  • Підготовка майбутніх учителів до проєктування навчальної діяльності старшокласників
  • Формування професійної компетентності майбутніх учителів в умовах розвитку НУШ
  • Підготовка вчителя на засадах інтердисциплінарності

Навчальні дисципліни:

  • Педагогіка сучасної школи
  • Педагогічна майстерність
  • Педагогіка вищої школи
  • Педагогічна діагностика та освітні вимірювання

Організаційна робота:

  • Голова редакційної колегії збірника наукових праць «Професійна освіта: методологія, теорія та технології», який включено до Переліку наукових фахових видань України у галузі «Педагогічні науки» (категорія Б)
  • Член редакційної колегії збірників наукових праць «Педагогіка та психологія», «Теорія та методика навчання та виховання», «Наукові записки кафедри педагогіки», які включено до Переліку наукових фахових видань України у галузі «Педагогічні науки» (категорія Б)
  • Екзаменатор з математики в міжнародному дослідженні PISA (2019 р., 2022 р.)
  • Експертпроєктів наукових робіт та науково-технічних (експериментальних) розробок молодих вчених конкурсного відбору у 2021 році при МОНУ (2021 р., 2022 р.)
  • Член Всеукраїнської громадської організації  «Інноваційний університет»; ГО «Дидактика математики»

Наукові публікації:

  • Романовський О., Гриньова В., Жерновникова О. Формування цифрової компетентності майбутніх учителів математики: констатувальний етап [Formation of future mathematics teachers’ digital competence: ascertain stage]. Інформаційні технології і засоби навчання, 2018. Том 65 (№3). С. 184–200. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v65i3.2412. URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2412. (WoS)
  • Zhernovnykova O., Popova O., Deynychenko G., Deynichenko T. Bludov Y. Surface plasmon-polaritons in graphene, embedded into medium with gain and losses. Journal of physics: Condensed matter. Bristol, 2019 Vol. 32–49. https://iopscience.iop.org/journal/0953-8984 (Scopus)
  • Жерновникова О. А., Перетяга Л. Є., Ковтун А. В., Кордубан М. В., Наливайко О. О., Наливайко Н. А. Технологія формування цифрової компетентності майбутніх учителів засобами гейміфікації. Інформаційні технології і засоби навчання, 2020. Том 75 (№1). С. 170–185. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v75i1.3036 (WoS)
  • Khatuntseva S., Kabus N., Portyan M., Zhernovnykova O.,  Kara S., Knysh S. The Method of Forming the Health-Saving Competence of Pedagogical Universities’ Students. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2020, Vol. 12, Issue 1, P. 185–197. doi:10.18662/rrem/208. (WoS)
  • Zhibin Xu, Bo Yuan, Oksana Zhernovnykova & Liudmyla Zelenska (2020): A comparative analysis of physiological and functional effectiveness of speech and music perception among musicians and non-musicians. Interdisciplinary Science Reviews, 2020. Vol. 45 (4). Р. 547–563.  DOI: 10.1080/03080188.2020.1808932. (WoS)
  • Ponomarova N., Gulich O., Zhernovnykova O., Olefirenko N., Masych N. Conditions of blended learning implementation in H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University: experience of Physics and Mathematics Faculty. Second International Conference on History, Theory and Methodology of Learning (ICHTML 2021). Kryvyi Rih, Ukraine, May 12-14, 2021. Р. 1–8. (WoS)
  • Dobroskok I., Nalyvaiko O., Masych V., Vasyuchenko P., Melnyk T., Zhernovnykova O. Development of quest games in the process of teaching students of technical specialties. Technologies in Engineering Education, 2021. (Scopus). URL: https://ictte.eu/technologies-in-engineering-education.
  • Bizyukov, A. A., Chibisov, A. D., Chibisov, D. V., Zhernovnykova, O. A., DeуnichenkoT. I., & Yunakov, N. N. (2022). Positively Charged Macroparticles in Low-Temperature Plasma. East European Journal of Physics, (1), 110-115. https://doi.org/10.26565/2312-4334-2022-1-15.
  • Chibisov, D.V.Chibisov, O.D.Zhernovnykova, O.A.Deynychenko, G.V.Masych, V.V. Problems of Atomic Science and Technologythis, 2023, (1), pp. 17–20.
  • Ponomarova, N., Boiarska-Khomenko, A., Gulich, O., Zhernovnykova, O., Masych, V., & Olefirenko, N. (2022). On pre-service STEM teachers’ training in Ukraine. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia Ad Didacticam Mathematicae Pertinentia, 14, 201–206. https://doi.org/10.24917/20809751.14.13 (Scopus).
  • Zhernovnykova Oksana, Kovalenko Oksana, Mkrtichian Oksana, Zelenska Liudmyla. Evaluation of the professional teaching competence: chinese experience. Journal of Education, Health and Sport. 2020. Vol. 10(3). P. 199–207. https://zenodo.org/record/3757294.
  • Дейніченко Т. І., Дейниченко Г. В., Жерновникова О.А. Педагогічна підтримка іноземних здобувачів з КНР освітньо-наукового рівня вищої освіти у вивченні математичної статистики. Педагогіка та психологія : збірник наукових праць / за заг. ред. академіка І.Ф. Прокопенка, проф. С.Т. Золотухіної. Харків : ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2020. Вип. 63. С. 65–67. URL: http://journals.hnpu.edu.ua/index.php/pedagogy/article/view/3274
  • Доброскок І. І., Наливайко О.О., Рибалко Л.С., Жерновникова О.А. Впровадження цифрових ресурсів у процес підготовки музикантів-педагогів у навчальних закладах КНР. Професійна освіта: методологія, теорія та технології. Переяслав-Хмельницький : СКД, 2020. Вип. 12. С. С. 66–89.
  • Жерновникова О. А., 陈静. 舞蹈律动在小学音乐课程教学中的应用研究. 教育学, 2021-01. http://47.95.242.172/thesis/view/5024491
  • Жерновникова О.А., Простакова Ю. С. Методика формування готовності студентів-математиків до вивчення математичних дисциплін. Професійна освіта: методологія, теорія та технології. Переяслав-Хмельницький : СКД, 2021. Вип. 13. С. 110–124.
  • Жерновникова О.А., Батюк Л. В. Формування професійної компетентності студента медичного університету при вивченні медико–біологічних дисциплін Professional Education: Methodology, Theory and Technologies. Професійна освіта: методологія, теорія та технології. 2021. Вип. 14. С. 42– 75.
  • Жерновникова О.А., Батюк Л. В. Формування цифрової компетентності майбутніх лікарів при вивчені освітнього компоненту «Медична інформатика». Наукові записки кафедри педагогіки. 2022. Вип. 50. С. 6–25.
  • Batyuk L., Zhernovnykova O. Modern educational digital competence of future doctors of Poland as a european state. Новий Колегіум. 2022. Вип. 3 (108). С. 45–66.
  • NalyvaikoO., Zhernovnykova O., Nalyvaiko N., Molotok V. Academic integrity in the conditions forced distance learning [Академічна доброчесність в умовах вимушеного дистанційного навчання]. Open educational e-environment of modern university. 2022. Vol. 13. P. 89-103. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2022.137.
  • Наливайко О.О., Жерновникова О.А. Особливості підготовки вчителів у КНР. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2022. Вип. 2. С. 51-56. URL : http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/271425.
  • Zhernovnykova O.А., Deynychenko G.V, Deynichenko T.I., Chibisov O.D. Formation of readiness of future teachers of mathematics for learning mathematical logic and theory of algorithms. Професійна освіта: методологія, теорія та технології. Переяслав-Хмельницький : СКД, 2022. Вип. 16. C. 90-109. URL : https://education-journal.org/index.php/journal/issue/archive.
  • Доброскок І., Собченко Т., Золотухіна С., Жерновникова О. Тенденції розвитку вищої хореографічної освіти в КНР в умовах глобалізації. Професійна освіта: методологія, теорія та технології. Переяслав-Хмельницький : СКД, 2022. Вип. 16. C. 59-72.
  • Жерновникова О.А., Нелін Є.П., Штонда О.Г., Простакова Ю.С. Методичні особливості організації профільного навчання з математики в закладах загальноі середньої освіти. Наукові записки кафедри педагогіки. Т.2, № 51. С. 21-30. URL : https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/issue/view/1222.
  • Наливайко Н. А., Наливайко О. О., Мкртічян О. А., Харченко А. О., Жерновникова О. А. Рівні освіти у Китайській Народній Республіці. Наукові записки кафедри педагогіки. Т.2, № 51. С. 47-54. URL : https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/issue/view/1222 .
  • Жерновникова О.А., Дейніченко ТІ., Штонда О.Г. Академічна доброчесність крізь призму магістерської підготовки в педагогічному університеті.Професійна освіта: методологія, теорія та технології. Переяслав-Хмельницький : СКД, 2023. Вип. 17. C. 40-54.

Профіль Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57210859825

Сертифікат наукового стажування №WP-04/02 від 16.11.2018 (120 год) за програмою «Академічна доброчесність» (2018 р.)

  • Посвідчення про вільне володіння державною мовою №419 від 22.03.2018 (2018 р.)
  • Сертифікат рівня В2 з англійської мови 02125585 №026-А/18 (2018 р.)
  • Сертифікат наукового стажування №4352/VII/2020 від 9.07.2020 (120 год) за програмою «Інноваційний університет та лідерство. Фаза V. Інтердисциплінарність та міжгалузевість і стратегії розвитку університету». Термін стажування 5.10.2019–9.07.2020. (2020 р.)
  • Сертифікат №СВ (ЗВО)08 (110 год) за програмою «Сучасний викладач ЗВО». Термін стажування: березень–травень 2019 (2019 р.)
  • Сертифікат наукового стажування №12 від 06.10.2022 (150 год) за темою «Editorial School for journal editors». Термін стажування 04.09.22–06.10.22 (2022 р.)
  • Сертифікат №ПК-055/23 від 25.04.2023 р. за програмою «Дидактика вищої школи» (2023 р.)

 

 

Ми у соцмережах

English version

Сертифікати ЗНО

українська мова та література;

біологія;

історія України або іноземна мова

Контакти

Наша адреса: 61077 Харків, пл. Свободи, 6, Харківський національный університет імені В. Н. Каразіна, 438, деканат факультету психології. Телефони: (0572) 707-50-23, 707-51-53, 707-51-70, 707-53-53. E-mail: psy-univer@ukr.net